

Crash Pady Renner z mocowaniem do Ducati Monster 600-900 -'00
Cechy produktu:
Crash pady zabezpieczają owiewki, silnik i inne części motocykla w chwili upadku i podczas ślizgu po podłożu
Materiał: konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl
Elementy wykonane na maszynach CNC
Zestaw składa się z dwóch końcówek z czarnego lub białego tworzywa sztucznego, mocowań wykonanych ze stopu aluminium, anodowanych dla zabezpieczenia przed korozją i barwionych oraz śrub mocujących
Mocowania dostępne są w kolorach czarnym albo srebrnym
Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub
Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla
Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych
Wytrzymałość śruby i gwintu jest tak dobrana, żeby nie spowodować urwania gwintu lub wygięcia ramy w motocyklu w przypadku nadmiernego naprężenia spowodowanego np. zahaczeniem przez ślizgający się motocykl o krawężnik
Nawet w przypadku urwania ślizgacza jego zasadnicza rola zostaje spełniona, ponieważ rozprasza on dużą część energii w momencie uderzenia motocykla o asfalt
Części zamienne do crash padów dostępne są na zamówienie
Ślizgacze zabezpieczają owiewki, silnik i inne części motocykla w chwili upadku i podczas ślizgu po podłożu.
Materiał: konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy wykonane na maszynach CNC (sterowanych numerycznie).
Zestaw składa się z dwóch końcówek z czarnego lub białego tworzywa sztucznego, mocowań wykonanych ze stopu aluminium, lakierowanych dla zabezpieczenia przed korozją oraz śrub mocujących. Mocowania dostępne są w kolorach czarnym albo srebrnym (naturalne aluminium).
Strefa kontrolowanego zgięcia
Zestaw crash padów ma konstrukcję dwustrefową – strefa zewnętrzna absorbuje energię uderzenia i zgina się w ściśle określonym punkcie. Część wewnętrzna to właściwe mocowanie do oryginalnych elementów motocykla – ramy lub bloku silnika. Wytrzymałość śrub i ich gwintów jest tak dobrana, żeby nie spowodować urwania gwintu lub wygięcia ramy motocykla w chwili uderzenia. Śruby w strefie wewnętrznej mają znacznie wyższą klasę wytrzymałości (12,9) od śrub w części zewnętrznej (8,8). W ten sposób Renner wyeliminował podstawową wadę innych crash padów dostępnych na rynku.
Nawet w przypadku urwania ślizgacza spowodowanego np. zahaczeniem przez ślizgający się motocykl o krawężnik. jego zasadnicza rola zostaje spełniona, ponieważ rozprasza on dużą część energii w momencie uderzenia motocykla o asfalt.
Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub.
Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych.
Zaloguj