zamknij

Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies, a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach. Więcej informacji na ten temat znajdziesz  tutaj.

RENNER Torowe Crash Pady 10210 do Kawasaki Z750 '07-/Z1000 '07-'09
RENNER Torowe Crash Pady 10210 do Kawasaki Z750 '07-/Z1000 '07-'09
RENNER Torowe Crash Pady 10210 do Kawasaki Z750 '07-/Z1000 '07-'09
RENNER Torowe Crash Pady 10210 do Kawasaki Z750 '07-/Z1000 '07-'09

RENNER Torowe Crash Pady 10210 do Kawasaki Z750 '07-/Z1000 '07-'09

299,00 zł
224,25 zł 299,00 zł
Brutto
Ślizgacze zabezpieczają owiewki, silnik i inne części motocykla w chwili upadku i podczas ślizgu po podłożu. Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy wykonane na maszynach CNC (sterowanych numerycznie).Zestaw crash padów ma konstrukcję dwustrefową – strefa zewnętrzna absorbuje energię uderzenia i zgina się w ściśle określonym punkcie.
Ostatnie sztuki w magazynie
T10210
Dostępność w stacjonarnych salonach
Warszawa
Niedostępny
Gdańsk
Dostępny
Wrocław
Niedostępny
Katowice
Niedostępny

Ocena :  

Add to Wishlist
Ostatnie sztuki w magazynie

Opis

Opis Produktu

Ślizgacze zabezpieczają owiewki, silnik i inne części motocykla w chwili upadku i podczas ślizgu po podłożu.

Materiał: konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy wykonane na maszynach CNC (sterowanych numerycznie).

Zestaw składa się z dwóch końcówek z czarnego lub białego tworzywa sztucznego, mocowań wykonanych ze stopu aluminium, lakierowanych dla zabezpieczenia przed korozją oraz śrub mocujących. Mocowania dostępne są w kolorach czarnym albo srebrnym (naturalne aluminium).

Strefa kontrolowanego zgięcia ®

Zestaw crash padów ma konstrukcję dwustrefową – strefa zewnętrzna absorbuje energię uderzenia i zgina się w ściśle określonym punkcie. Część wewnętrzna to właściwe mocowanie do oryginalnych elementów motocykla – ramy lub bloku silnika. Wytrzymałość śrub i ich gwintów jest tak dobrana, żeby nie spowodować urwania gwintu lub wygięcia ramy motocykla w chwili uderzenia. Śruby w strefie wewnętrznej mają znacznie wyższą klasę wytrzymałości (12,9) od śrub w części zewnętrznej (8,8). W ten sposób Renner wyeliminował podstawową wadę innych crash padów dostępnych na rynku.

Nawet w przypadku urwania ślizgacza spowodowanego np. zahaczeniem przez ślizgający się motocykl o krawężnik. jego zasadnicza rola zostaje spełniona, ponieważ rozprasza on dużą część energii w momencie uderzenia motocykla o asfalt.

Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub.

Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych

Szczegóły Produktu

Specyfikacja

Producent/Marka
Renner
Materiał
Tworzywo sztuczne
Do góry
Menu
Zamknij
Wózek
Zamknij
Wróć
Konto
Zamknij