Filtruj według

Oleje przekładniowe

Oleje przekładniowe

Jest 6 produktów.

Pokazano 1-6 z 6 pozycji
  • MOTUL GEARBOX Olej...

    Cena 53,00 zł

    Częściowo syntetyczny olej z dodatkiem MoS2, zabezpieczającym przed zużyciem i wysokim obciążeniami termicznymi. Zalecany szczególnie do przekładni hpoidalnych, mostów tylnych bez blokady mechanizmu różnicowego, pracujących w ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych.

  • Półsyntetyczny olej do wysilonych przekładni motocyklowych zaprojektowany dla podniesienia osiągów najnowszych generacji motocykli drogowych oraz off-road. Odpowiedni dla 2-suwowych motocykli i skuterów z oddzielną manualną skrzynią biegów.

     

  • MOTUL GEAR COMPETITION...

    Cena 88,00 zł

    W 100% syntetyczny olej Ester-Technology do skrzyń biegów, przekładni rozdzielczych i mechanizmów różnicowych o ograniczonym poślizgu lub klasycznych w samochodach rajdowych i wyścigowych pracujących w najcięższych warunkach. 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w nawyższych obciążeniech. Doskonałe własności smarne zmniejszają do minimum tarcie i zużycie. Wysoka lepkość (klasa lepkośći SAE 140) w wysokich temperaturach gwarantuje utrzymanie odporności filmu olejowego w najwyższych temperaturach a także wyciszenie przekładni. Niska lepkość w ujemnych temperaturach gwarantuje łatwą zmianę biegów.

  • MOTUL Gearbox Olej...

    Cena 53,00 zł

    Mineralny olej przekładniowy z dodatkiem MoS2, zabezpieczającym przed zużyciem i wysokim obciążeniami termicznymi. Zalecany szczególnie do przekładni hpoidalnych, mostów tylnych bez blokady mechanizmu różnicowego, pracujących w ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych.

  • MOTUL Scooter Olej...

    Cena 22,00 zł

    Motul Scooter Gear 80W-90 to mineralny olej do smarowania przekładni CVT w skuterach. Motul Scooter Gear 80W-90 jest olejem przekładniowym o formulacji opracowanej pod kątem smarowania automatycznych skrzyń biegów w skuterach.

    • Wyprzedaż!

    Olej Technosynthese opracowany specjalnie do motocyklowych skrzyń biegów i mokrych sprzęgieł z odseparowanym układem smarowania od silnika. Przeznaczony do motocykli szosowych, trialowych, krossowych, enduro, motorowerów, Quadów czy skuterów zarówno z silnikami 4 jak i 2-suwowymi pracujących nawet w najcięższych warunkach obciążeń i temperatur, nawet do wyczynu. Zalecany kiedy wymagane są oleje klas lepkości SAE 10W40 lub SAE 80W.